Общи условия

С настоящите общи условия се дефинират взаимоотношенията между ТЪРГОВЕЦА – „Земята на траките“ ООД и потребителите – купувачи на стоки, предлагани на сайта www.znt.bg (САЙТЪТ) в реално време, при покупка чрез средство за комуникация от разстояние, без физически контакт между страните. Използвайки този уебсайт, Вие се съгласявате с условията изложени по-долу за ползването му от страна на „Земята на траките“ ООД. Моля прочетете ги внимателно. 

САЙТЪТ предоставя възможност за покупка на стоки, избрани от потребителя, които ще бъдат доставени до посочен от него адрес в България.

В случай че не сте съгласни с ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ, моля не използвайте САЙТА за извършване на покупки.

ТЪРГОВЕЦЪТ си запазва правото да изменя по всяко време и по своя преценка, настоящите ОБЩИ УСЛОВИЯ. Изменените ОБЩИ УСЛОВИЯ влизат незабавно в сила и стават задължителни за ПОТРЕБИТЕЛЯ от момента на публикуването им на САЙТА.

Кои сме ние 

"Земята на траките" ООД е дружеството, регистрирано в Търговския регистър на Република България с ЕИК 203899483, със седалище и адрес на управление в с. Иван Вазово, общ. Калояново, ул. „30-та” № 10.

Онлайн поръчки

Използването на услугите на САЙТА може да бъде извършвано единствено за лични/нетърговски цели. Използването на услугите за всякакви други цели, няма да бъдат обвързващи за доставчика, нито последиците от това.

Договорите чрез сайта се сключват на български език. Потребителите на сайта сключват договора като добавят в количката избраните стоки и натиснат бутона “ПЛАЩАНЕ”. На страницата за поръчка попълнят данни си:

Имена, адрес за доставка, телефон за връзка, имейл адрес;

Фирмени данни за фактура (в случай на поръчка от юридическо лице);

И изберат начин на плащане;

Поръчаните от ПОТРЕБИТЕЛЯ Продукти могат да бъдат изпратени в срок до 3 работни дни с куриер или получени в същия срок на адреса на регистрация на ТЪРГОВЕЦА. Ако поръчаните Продукти не могат да бъдат доставени, ТЪРГОВЕЦА ще се свърже с ПОТРЕБИТЕЛЯ и ще му предостави информация относно замяната на поръчаните Продукти или възможностите за връщане на заплатената от ПОТРЕБИТЕЛЯ цена.

ТЪРГОВЕЦЪТ изпраща Продуктите на адреса, посочен от ПОТРЕБИТЕЛЯ. При грешка в посочения адрес, поради която получателят не може да бъде открит, ТЪРГОВЕЦЪТ ще се свърже с ПОТРЕБИТЕЛЯ за уточняване на адреса, като разходите за доставка на правилния адрес са за сметка на ПОТРЕБИТЕЛЯ и ПОТРЕБИТЕЛЯT следва да ги заплати на куриера при получаване на поръчаните Продукти. ТЪРГОВЕЦЪТ не носи отговорност при неспазване на сроковете за доставка, ако получателят на доставката не е бил открит на адреса за доставка в рамките на работния ден, когато е следвало да бъдат доставени продуктите. При ненавременна доставката по вина на куриера, ТЪРГОВЕЦЪТ не дължи неустойка на ПОТРЕБИТЕЛЯ. Когато ТЪРГОВЕЦЪТ не може да изпълни поръчката поради това, че не разполага с поръчаните Продукти, ТЪРГОВЕЦЪТ ще уведоми Купувача за възможностите да възстанови платените от Купувача суми.

Съгласявайки се да получавате информация за оферти и кодове за отстъпки в последната стъпка от онлайн поръчката си, Вие се съгласявате да Ви изпращаме имейли и електронни съобщения, включително, но не само, чрез SMS, Viber, What`s up и други социални мрежи, на посочените от Вас телефон и/или имейл адрес. Съдържанието, което ще получите, ще бъде свързано с нашите продукти, оферти, промокодове и друга полезна информация. Ако не желаете да получавате такава информация, може да се откажете по всяко време, като изпратите имейл на: info@znt.bg

Цени и плащане

Цените на Продуктите в онлайн магазина на www.znt.bg са актуални към датата на поръчката. Начинът на заплащането на цената на поръчаните Продукти се избира от ПОТРЕБИТЕЛЯ (с наложен платеж, онлайн с платежни карти с марките на Visa, MasterCard и Maestro или чрез банков превод), което означава, че е съгласен с общите условия на онлайн магазина на ТЪРГОВЕЦА, както и индивидуалните за конкретната сделка условия, които сам е прочел и одобрил.

Ако ПОТРЕБИТЕЛЯT желае да му бъде издадена фактура за направената покупка, задължително трябва да предостави необходимите данни за издаване на фактура по време на поръчката в сайта на www.znt.bg:

  • За физическите лица – три имена, ЕГН, постоянен адрес и адрес за кореспонденция;
  • За юридическите лица – наименование, ЕИК, адрес на управление, МОЛ.

ПОТРЕБИТЕЛЯT се съгласява и приема електронната фактура като достатъчен и валиден документ за извършеното плащане.
При получаване на плащане, ТЪРГОВЕЦЪТ ще изпрати на ПОТРЕБИТЕЛЯ електронна фактура на e-mail адреса, посочен от ПОТРЕБИТЕЛЯ. ТЪРГОВЕЦЪТ не носи отговорност, ако ПОТРЕБИТЕЛЯ не е посочил валиден e-mail адрес или не получи фактурата по друга причина, за която ТЪРГОВЕЦЪТ не отговаря.

Връщане, замяна и рекламации

ПОТРЕБИТЕЛЯT има право да откаже поръчан от него Продукт, ако:

  • Продуктът очевидно не съответства на модела в Онлайн магазина на ТЪРГОВЕЦА и това може да се установи чрез обикновен преглед;
  • Продуктът или опаковката са били повредени при транспортирането. В този случай ПОТРЕБИТЕЛЯ трябва да се обърне към куриера в момента на получаване, като куриерът е длъжен да състави протокол за увреждане на пратката;
  • Цената не съответства на сумата, посочена в Онлайн магазина на ТЪРГОВЕЦА.

ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право, без да дължи обезщетение или неустойка, да се откаже от сключения договор в срок от 7 работни дни, считано от датата на получаване на стоката. Той следва да уведоми ПОТРЕБИТЕЛЯ и да върне Продукта в неговата оригинална опаковка, с оригиналните етикети, без индикации, че Продуктът е бил употребяван и без да е повреден.

Рекламации и връщане на Продукт са позволени при дефекти на Продукта (освен ако изрично не е споменато в описанието му, че притежава такива). В случай че установите проблем, трябва да се свържете с ТЪРГОВЕЦА, не по-късно от 3 дни от получаването на стоката. Връщане на Продукта е възможно единствено и само, ако той се върне в пълна окомплектовка и не е минал каквато и да е обработка, не са били премахнати никакви етикети и не бил употребяван. Разходите за връщане на продукта са изцяло за сметка на ПОТРЕБИТЕЛЯ. Възстановяването на сума за закупен Продукт става след приемане на пратката от ТЪРГОВЕЦА и той се увери в нейната цялост. На връщане не подлежат Продукти, които не отговарят на тези условия, съгласно Закона за защита на потребителите.
При връщане на закупена стока, „Земята на траките“ ООД връща сумата, платена от ПОТРЕБИТЕЛЯ, в 15-дневен срок. Връщането на парите става по банков път. За тази цел ПОТРЕБИТЕЛЯ трябва да изпрати IBAN (банкова сметка), по който да се възстанови сумата от поръчката.

ПОТРЕБИТЕЛЯT има право да замени стоката. Задължително условие е Продуктите да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени. На замяна не подлежат Продукти, които не отговарят на тези условия, съгласно Закона за защита на потребителите.

Продуктът може да бъде заменен с друг наличен. Ако стойността на новия избран Продукт надвишава заплатената сума, се доплаща разликата. Новият Продукт се изпраща на клиента, само тогава, когато върнатият Продукт е получен и е в търговски вид. При замяна на Продукт, транспортните разходи са за сметка на ПОТРЕБИТЕЛЯ и в двете посоки.
Връщането или замяната се осъществяват след предварителна уговорка за дата и адрес от страна на служител на www.znt.bg.

Доставка

Доставката в рамките на България се извършва от куриерска фирма Спиди до адрес на купувача или до офис на куриерската фирма, според желанието на ПОТРЕБИТЕЛЯ.

Цената за куриерската услуга се изчислява в момента на поръчката, съобразно размерът и тежестта на продукта, който поръчвате. 

Срокът за обработване и изпращане на направена онлайн поръчка е до три работни дни от получаването й.

Срокът за доставка е до 3 работни дни след изпращането, в зависимост от графика за посещения на куриерска компания Спиди.

Пратките се доставят от понеделник до петък между 09.00 и 18.00 часа и събота между 09.00 и 13.00 часа. Някои населени места може да се обслужват от куриер по предварително фиксиран график.

Ако куриерът не Ви намери на адрес и не може да се свърже с Вас, пратката ще бъде върната в офис на куриера до поискване. Поръчките до офис на Speedy (или върнати до поискване в офис на куриера) трябва да бъдат приети до 7 работни дни от датата на пристигане в отбелязания офис. След изтичането на този срок, поръчката се анулира и връща към подателя.

Ако се налага да промените или анулирате поръчката си, Ви молим да се СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС незабавно!